Saturday, October 8, 2016

Trading Strategieë Met Fibonacci

Op die oomblik is ek gee jou een van my gunsteling handel setups : " Die Rubber Band Handel . " Dit is een van my gunstelinge vir 'n eenvoudige rede . Jy sal dit kry op dag 4 van my vrye 5 - Dag Video Kursus : " Maak geld deur die Breaking Elke Trading Reël Jy al ooit geleer ! " Het jy al ooit gevoel dis ongelooflike hoe die mark presies die teenoorgestelde van wat dit beteken " veronderstel is om te doen ? " Dit is nie verbasend nie . Jy het waarskynlik reeds weet dat handel is baie riskant en die meeste mense nie geld te maak . Terwyl dit waar is , en ek kan nie waarborg dat jou sukses , ek is bly dit handel stelsel kies wat is besig om vir my met jou te deel . En Ek sal jou laat " probeer voor jy koop ! " Professionele Fibonacci retracement handelaars weet die tradisionele handel reëls geleer in boeke . Die reëls amateurs gebruik . Die voordele draai hierdie reëls op kant af om geld af te maak nie. Die tendens is nie jou vriend . En ek kan dit bewys . Hoekom en hoe die Voor te koop wanneer die mark is om af te gaan . Hoekom en hoe die Voor - verkoop wanneer die mark UP gaan .


No comments:

Post a Comment