Wednesday, October 5, 2016

Driekamp Opleiding Plan Sjabloon Excel

'N kalender Opleiding Sjabloon View gebore So, na 'n paar denke, 'n paar glase wyn, en eksperimentering, ons is goed op pad om die ontwikkeling van 'n driekamp oefensessie log sjabloon vir Excel gefokus op 'n 8220; calendar8221; standpunt. In ons toets lêer, het ons 'n oefensessie tafel, 'n opleiding plan tafel en 'n faux kalender met behulp blink rooster struktuur. Fig. 2 Vergelyk werklike te beplan workouts bedags Fokus op 'n daaglikse vergelyking van jou werklike workouts teenoor jou beplande workouts, geskep het ons die siening hierbo (Fig. 2). Deur te wys beide jou beplan workouts en werklike workouts, kan enige driekampatleet begin om hul vordering in die rigting van hulle doel te verstaan. Hulle kan ook hierdie vertoning te gebruik om vooruit te beplan, sodat die 8220; calendar8221; oefensessie log word beide 'n nalopende (workouts) en 'n leidende instrument. Fig. 3 Weeklikse detail, wat opsomming en daaglikse struktuur Terwyl die aangrensende oog (Fig. 3) wys net een week, kan ons hierdie week struktuur herhaaldelik vermenigvuldig uit na 'n volle maande oog wys. Binne die lêer, kan elke spreadsheet n maand verteenwoordig, gee die log 'n eindelose tyd raam (terwyl die huidige sjabloon huisves slegs een jaar). Ons kan ook voeg in bykomende veranderlikes, soos voeding, ras resultate, en doelwitte te bereik. Die data wat ons kan byvoeg is in wese eindeloos. Maar, soos ons ander oplossings, wil ons om versigtig te wees en jou help om te fokus op die statistieke wat regtig saak nie. Dus, wat begin met 'n vergelyking van werklike vs beplan workouts. beskikbaarheid Jy kan vra wanneer die sjabloon beskikbaar sal wees en hoeveel dit sal kos. Soos dit vandag staan, is daar nog heelwat werk om te doen klaar te bou uit die maandelikse oog. Ons het ook 'n toets tydperk voordat dit 'n beta-vrystelling bereik. Verwag 'n beta aankondiging oor die middel van die somer. Koste is een van daardie dinge wat mense weg kan afskrik. Wat ons kan met sekerheid sê is die sjabloon sal gratis vir betatoetsers wees wanneer ons daardie stadium getref. Daarna word die magiese kristal bal soek 'n bietjie vaag. In die tussentyd, ons gratis Sjabloon Driekamp Foundation (bo) is nou beskikbaar. Soos ons weeklikse maaltydplan. UPDATE: Vir meer inligting oor die verkryging van die Jaarboek Sjabloon Kyk, besoek asseblief ons webwerf. Dit mag of mag nie wees wat jy soek nie, maar hopelik is dit 'n begin ten minste. Dit is die basis van Carmichael en Rutberg tyd verwerk driekampatleet so al die treë en sones weerspieël dat. Om dit te gebruik, prop in waardes in op die blad veld toets vir die swem pas en fiets / loop hart tariewe. Hierdie waardes word gebruik om tred te wissel bereken op die "week" oortjies. Dupliseer die blad week en hernoem dit na "Week #" en gee dan dat "#" in die geel sel in H1. Dit maak dit moontlik om data van die vorige week te trek vir langs mekaar vergelyk. Die enigste selle wat gevolg moet word geredigeer is geel. 'N Paar dinge wat ek rondom het nooit die toevoeging was 'n verwysing na 'n spesifieke veld toets om die tempo hou strek tot op datum, en funksies vir die fiets aan bewind data gebruik. Die skakel na die Google doc spreadsheet is publiek nie, maar beskerm, en dit kan nie verander word - Ek is nie seker of dit sal jou laat jy dit stoor as 'n Excel-lêer of as ek nodig het om dit te ontsluit. As jy wil om dit te gebruik / bou af en jy kan nie red nie, laat my weet en ek sal probeer om dit bewerkbaar. IRONMAN 101: 'n ses maande Opleiding Plan 28 Mei 2013 deur John Newsom As jy verbind tot die voltooiing van jou eerste IRONMAN ras, in die eerste plek: geluk. Nou is dit tyd om aan die gang, neem voorraad van jou fiksheid en skedule en fokus op jou doel. Met ses maande strek voor jou, dit is die sleutel om te begin die vorming van 'n goeie opleiding gewoontes, die bou van die basis myl en werk aan die identifisering van sterk en swak punte. Maar dit & rsquo; s belangrik om te verhoed dat uitbrand & mdash; want ses maande van IRONMAN opleiding sy tol kan neem. Dit & rsquo; s ook slim om werkgewers en familie gee 'n heads-up oor die ongelooflike prestasie jy vir die doel, en hoe dit kan vereis dat 'n paar veranderinge. Jy kan jouself op te lei, maar ons het 'n ervare afrigter wat verstaan ​​jou spesifieke behoeftes sal wees geld goed bestee. En voordat jy begin oefen, is daar twee eenvoudige dinge wat jy kan doen sal help om jou af na 'n goeie begin: 1. Kry jou swem tegniek nagegaan. 'N Goeie swem afrigter sal optel enige swakhede wat jy kan werk op voor die groot weke van opleiding skop in. 2. Kry 'n professionele fiets fiks. Dit sal maak dat fietsry gemaklik en verseker dat jy is so doeltreffend as moontlik met jou tegniek. Elke atleet is anders. Sommige sal hierdie soort van skedule maklik vind, sal ander sukkel. En almal gaan benodig om dit aan te pas by sy / haar lewe en behoeftes. Maar as jy kies vyf belangrike sessies om te fokus op, en Don & rsquo; t klop jouself as wat jy kan en rsquo; t meer doen, 'n ses maande plan is gebaseer op die onderstaande skedule sal jy die wenstreep. Vind en koop meer planne op die opleiding van Peaks. Ses maande uit Doel vir vyf belangrike sessies per week. &bul; Maandag & ndash; 1 uur swem &bul; Dinsdag & ndash; 1 uur siklus &bul; Woensdag - afdag &bul; Donderdag & ndash; 45 tot 60 min. Run &bul; Vrydag & ndash; 1 uur swem &bul; Saterdag & ndash; 60 min. Run &bul; Sondag & ndash; 2 tot 3 uur siklus Vyf maande uit Geleidelik verhoog die tyd spandeer op elke dissipline in die skedule bo deur ongeveer 10 persent elke week. Aan die einde van die eerste twee maande, ek stel voor die neem van 'n week & rsquo; s te breek voordat aanloop tot jou opleiding met 'n 16-week IRONMAN-spesifieke skedule. Jy kan ook hierdie tyd gebruik om 'n tegniese kwessies aan te spreek. Vier maande uit &bul; Maandag & ndash; afdag &bul; Dinsdag & ndash; 1.5 uur siklus / 1 uur duur &bul; Woensdag & ndash; 1 uur swem &bul; Donderdag & ndash; 1.5 uur siklus / 1 uur duur Drie maande uit &bul; Woensdag & ndash; 1 uur swem toenemende afstand sessie &bul; Donderdag & ndash; 2 uur siklus &bul; Vrydag & ndash; 1 uur swem &bul; Saterdag & ndash; 4 tot 5 uur siklus / 20 min hardloop die fiets af &bul; Sondag & ndash; 45 min see swem / 1.45 lopie Twee maande uit As dit moontlik is, sluit in 'n Olimpiese of half-afstand ras sowat ses tot agt weke voor jou Ironman. Sluit ook wedloop simulasie baksteen sessies & ndash; wat insluit 'n swem, fiets en hardloop. (Hulle het nie & rsquo; t moet langes wees.) &bul; Maandag & ndash; afdag &bul; Dinsdag & ndash; 2hour siklus / 1 uur duur &bul; Woensdag & ndash; 4km swem &bul; Donderdag & ndash; 1.5 uur rit / 1.5 uur duur &bul; Vrydag & ndash; 1 uur swem &bul; Saterdag & ndash; 6-7 uur rit / 10 min. afloop van die fiets &bul; Sondag & ndash; 45 min. oseaan swem / 1 uur siklus / 2 uur duur Een maand uit Pre-wedloop week &bul; Maandag - afdag &bul; Dinsdag & ndash; 2 uur siklus / 1 uur duur &bul; Woensdag & ndash; 1 uur swem Tuis & raquo; Argiewe vir Driekamp Opleiding Planne Driekamp opleiding plan: hupstoot fiksheid en vertroue vir jou Ironman Gaan lank, maar doen dit op die regte manier met ses week Ironman plan afrigter Phil Mosley se verbintenis met Healthspan Elite8230; Driekamp opleiding plan: kry jou Olimpiese afstand driekamp in die sak Breek jou PB wyd oop met driekamp-afrigter Phil Mosley se ses weke opleiding plan8230; Race jou eerste sprint driekamp opleiding plan Fancy probeer 'n tri? Wel dit is nie so hard as wat jy dink met afrigter Phil Mosley se sprint driekamp opleiding plan8230; Brain opleiding vir swemmers driekamp opleiding plan Versterk jou swem fiksheid en tegniek, terwyl die handhawing van fiets en hardloop spoed. Deur Phil Mosley. Bly Lean en vas tot die Nuwe Jaar Driekamp Opleiding Plan Sjabloon Opleiding Driekamp Oor die afgelope paar jaar het ek probeer om 'n paar driekamp opleiding templates vir die dop van al my opleiding, maar kon nog nooit iets wat werklik geskik wat ek wou vind. Op die ou end geskep ek 'n sigblad en met verloop van tyd is dit aangepas word om die formaat Ek het hier gekom het. Voel vry om dit te gebruik, het ek dit hier sit, want die vorige keer genoem ek dit op rec. sport. triathlon daar so baie versoeke vir 'n afskrif was dit makliker om dit te sit op 'n webblad. Hier is 'n vinnige verduideliking van die oortjies Ek hou my opleiding deur hartslag zone en deur sport. So die linkerhand tafel is tyd in elke sone, dan ten einde 'n idee van hoeveel moeite Ek het sit in Ek 'n berekening wat ek van een van Sally Edwards boeke wat die sone punte kolom hartklop gebruik kry. Die tabel hiernaas is 'n opsomming van elke week. Ek het 'n paar gaan by die outomatisering hierdie maar dit net nie lyk die moeite werd; dit met die hand te doen het net 5 minute per week. opleiding Bybel Dit is gemaak op grond van Joe Friel se Die driekampatleet se opleiding Bybel ( 'n groot boek as jy 'n afskrif kan kry). Ek is geneig om nie hierdie bladsy veel meer as ek vind dit makliker om my weke beplan op die blad Opleiding Plan. opleiding Plan Dit is hier waar ek sit en werklik van plan uit die seisoen. Ek werk gewoonlik vier weke blokke (soos per opleiding Bybel) en ek kan dan die kaart van die blokke deur kleur, so ek weet presies waar ek is in die plan. Ek hou ook beplan opleiding ure en werklike opleiding ure wat ek grafiek op Charts. Tydtoetse triathlons Wel hierdie twee is redelik self-explantory Niks soos 'n paar kaarte om die tendense te sien oor 'n seisoen. Dit is hier waar ek regtig die konsep van hartklop sone punte waardeer.


No comments:

Post a Comment