Wednesday, October 5, 2016

Ryg Waar Is Die Forex Million

Posisie van invloed !! Oorspronklik gepos deur alwaysforex Ja JonnyFX psalmsing dit heeltemal eens met jou. miljardêrs nie handel met risiko's. bloot omdat hulle nie nodig het om dit te doen. Hulle het baie maniere vir die verkryging van geld sonder risiko. Miskien forex opsies is hul teiken. Twee voeg my twee sent, na 'n sekere kritieke massa bereik, is dit onmoontlik vir die algemene Joe-handelaar te hou wen groot bedrae geld in die handel. As jy kyk na hoe hierdie groot skote maak geld, is hulle gewoonlik gebruik te maak op & quot; inligting & quot; en & quot; invloed & quot; dat hulle in besit te neem as gevolg van hul rykdom. Ek bedoel buffet homself gemaak sakke vol geld deur te dwing die maatskappye om sekere dinge op sy manier te doen. Carl Icahn dwing altyd maatskappye om hul vet snoei en die verbetering van die balansstate. Icahn koop ook aandele in maatskappye en dan begin stoot 'n ander maatskappy 'n oorname van die eerste maatskappy doen. En ons almal weet die stories van waagkapitaliste dat 5 meul in 'n begin belê, het dit publiek, en beland met twee miljard in winste. Die morele hier is, tensy 'n mens is in die invloedryke posisies kan 'n mens nie net dit groot te maak. Ek bedoel uber groot. Dit kan egter 'n goeie slim handelaar 'n ordentlike bestaan ​​te maak en dan 'n paar indien hy vas aan basiese beginsels en nie gulsig kry. As hy is slim genoeg, sal hy waarskynlik meer as die beste betalende werk sy opvoeding kan hom kry. en dit is wat ek probeer om te bereik, maak ten minste Tot my potensiaal en die verbetering van my lewe. Ek het nie droom van 'n miljoen dollar Yatch, 'n goeie warm maaltyd elke dag en die vermoë om tyd te spandeer saam met my is familie is al wat ek wil hê.


No comments:

Post a Comment