Saturday, October 15, 2016

Pip Apprentice

Die huis van gratis tegniese handel stelsels en strategieë Ek sal skuur die internet vir die beste gratis tegniese handel stelsels en strategieë te toets op 'n verskeidenheid van geldeenhede en parameters in 'n soektog na 'n lang termyn winsgewend handel stelsel te vind. Sowel as dit sal die ontwikkeling en toets my eie handel stelsels en strategieë wat sal altyd beskikbaar vir gratis beskikbaar gestel word. Met die tegniese stelsels en strategieë te vind ek en skep Ek sal hulle noukeurig toets op verskeie valuta pare, verskillende parameters en dit te vergelyk met mekaar en merk dit op prestasie. As dit nie genoeg sal ek vry wees om die EA wat ek gebruik gratis te toets, sodat jy dit kan toets vir jouself of selfs verbeter. Ek het 'n agtergrond in rekenaarprogrammering en ek glo as daar winsgewend patrone te vinde in die Forex mark 'n rekenaar sal hulle vind. Sowel as die toets handel strategieë ek sal skryf artikels wat verder die Forex mark in diepte sal ondersoek en bring in die lig van nuwe konsepte in die forex mark. Ek sal elke week word die toets van 'n nuwe verhandelingstelsel so seker wees om hierdie spasie dop te hou. Volg my Forex vakleerlingskap!


No comments:

Post a Comment