Saturday, October 8, 2016

Redakai Conquer Die Kairu ( Trading Card Game )

Redakai: Conquer die Kairu (Trading Card Game) 24 Augustus 2011 deur Erin Tales Het jou seun wil speel Pokémon of Bakugan? Indien wel, is daar 'n nuwe handelsmerk kaartspel dat hulle sal lief. Dit staan ​​bekend as Redakai. Oorwin die Kairu. Ek het my 8-jarige nefie n Redakai Championship Tin, wat beskikbaar is by kleinhandelaars is nou. Die kampioenskap Tin is die uiteindelike manier om jou spel te begin. Dit kom met: A toernooi-gereed pak kaarte, insluitend 'n eksklusiewe weergawe van die held Ky A Teken Deck 'N Kaart skerm met Kairu Counter 3 Character Bays 43 X-rylaan kaarte 'N versamelaar tin om dit alles te hou My suster was lief vir die tin, aangesien dit het sy Redakai stel soveel meer georganiseerde as sy Bakugan en Pokémon versameling. My neef en ek ogled oor die 3-D kaarte. Hulle was net so cool, deurskynende, met figure beweeg op hulle. Die kaarte werent karton, maar 'n dikker plastiek wat meer play-tyd en minder skade waarborg. Na die opening van die tin en uitcheck die bykomstighede, het ek my neef die instruksies, sodat hy kon speel met my seuns. Die spel is vir ouderdomme 6 +. Oor die spel: Redakai gebruik wiskunde en strategiese denkvaardighede. Spelers strategies beplan om hul dek en moet hul denke, afhangende van wat hulle trek deur die loop van die spel aan te pas. Hulle is voortdurend hoef te weeg die koste en voordele. Aanvalle en monsters is direk gestapel op karakters, waar die kaarte self te spoor skade. Dit bevat beide 'n basiese spel vir die jonger fans, en 'n toernooi kaliber gevorderde spel met reageer, dek-gebou strategie en strategiese besluit punte. Dit is 'n spel wat is bedoel om saam te speel, en ontwikkel as meer van 'n intuïtiewe spel met 'n makliker leerkurwe. Die basiese spel kan geniet word deur kinders wat in staat is om getalle bymekaar (ideaal vir 6 en up) by te voeg, terwyl die gevorderde spel 'n bietjie meer leesvaardighede en strategiese denke (gewoonlik 8 en ouer) sal plaasvind. Jy kan die reëls hier aflaai: Leer om Redakai Speel KOM AAN Cartoon Network: Daar is 'n spotprent wat bande in die spel, sowel. Ky, Boomer en Maya is drie tieners op 'n soeke na mistieke Kairu energie te versamel van regoor die wêreld. Die lot van die wêreld rus op hul missie om die energie te versamel, te benut sy krag en die nederlaag van die bose magte van Lokar. Die ongelooflike Kairu energie gee hulle groot moondhede en die vermoë om te omskep in die Galaxys mees kragtige vegters. FINALE gedagtes Oor alles, my neef liefgehad Redakai en dit was groot pret vir my seun om te speel. My neef het een wedstryd en my seun het 'n ander soos ons gekyk hulle speel. Daar is 'n baie bykomstighede en jy kan verander-up die spel en hul strategieë deur die verskaffing van bykomende krag pakke (11 X-rylaan kaarte, $ 5,99 per pak). Daar is selfs Redakai Aksie en Deluxe Syfers ($ 9,99, $ 19,99). Daar is 6 action figure, elk kom met hul eie eksklusiewe X-rylaan kaart. Metanoid en Bruticon Syfers kan face-off vir die stryd wanneer jy 'n aanval kaart invoeg en sien 'n beeld van die aanval hulle projekteer. Intussen kan die Deluxe Gold Metanoid en Bruticon syfers unieke animasies versteek in elke aanval X-rylaan ontsluit. Plaas jou kaart in die figuur om die aanval te lewe kom sien. Die MSRP van die Redakai Championship Tin is $ 29,99. Ander bykomstighede wissel in prys van $ 5,99 op tot. Dit is uitsluitlik die mening van die ma alarm. Ander mense kan verskillende ervarings met die produk. En moenie vergeet om my ander warm wedstryde betree sodat jy kan wen en probeer buzzworthy produkte! Die ma alarm is nie vergoed word vir hierdie alarm. Die MomBuzz ontvang het die kampioenskap Tin te hersien.


No comments:

Post a Comment