Sunday, October 9, 2016

Opleiding Strategie - Ontwerp

Opleiding Strategie 038; ontwerp My vroeë loopbaan as 'n konsultant in opleiding ontwerp. Ek is professioneel opgelei om aktiwiteitsgebaseerde opleiding rondom gedefinieer leerdoelwitte gekoppel aan besigheid behoefte ontwikkel. Dit was hierdie grondslag in opleiding wat aan my gegee het my fundamentele oortuiging dat as jy wil 'n strategie iemand nodig het om te dink te lewer deur middel van wat dit beteken in terme van wat mense werklik nodig het om te doen op die skerp kant en hoe jy dan in staat kan stel dat met die reg prosesse, stelsels, kultuur, vaardighede, kommunikasie, bestuurspraktyke ens Dit is hierdie vlak van detail denke wat sonder twyfel lig alles wat ek doen. In elk geval terug na training8230; daar is 'n ware dissipline om die ontwikkeling van effektiewe opleiding; Daar is 'n klomp mense wat dit nie van toepassing is, en daar is 'n baie mooi, maar ondoeltreffend opleiding daar buite. O, deur die way8230; baie mense vermy die woord opleiding; hulle leer en ontwikkeling, verbetering van prestasie, bevoegdheid verbetering, ens verkies Uiteindelik effektiewe opleiding is oor hoe goed die strategie is deurdink, hoe goed dit is ontwerp en delivered8230; nie wat dit genoem word. Die ontwikkeling van opleiding strategie Opleiding strategie moet besin en te lig algehele korporatiewe strategie. In die besonder, ek het ondervinding in die ontwikkeling van die opleiding strategie vir 'n wêreldwye lewering, wat 'n begrip van hoe om die regte balans te vind tussen die lewering kern globale boodskappe terwyl weerspieël plaaslike kultuur te bereik vereis. Dit vereis 'n begrip van alle moontlike media, insluitende die gebruik van die nuutste tegnologie. Dit vereis 'n begrip van die praktiese en koste kwessies van die logistiek. Dit mag dalk nodig om toegang tot en die opleiding van 'n netwerk van internasionale konsultante. 'N kliënt kan help met die ontwerp van strategie, ontwerp inhoud of met implementering nodig. Ek kan saam met jou om te sien waar ek die beste kan voeg langdurige waarde. My benadering tot opleiding ontwerp Die proses van die ontwerp van 'n goeie opleiding is 'n kombinasie van pedagogie (die metode van onderrig) en praktiese (realisties oor wat eintlik uitvoerbaar). Hier is 'n oorsig van die omvang van elke deel.


No comments:

Post a Comment