Saturday, October 15, 2016

Rsi Deel System

RSI Deel System RSI Deel System Hallo almal. Ek wou net iets wat vir my gewerk het die afgelope week deel. Dit is baie maklik. Ek hou daarvan om 15MTF gebruik op GBPUSD. Die stelsel blyk mees winsgewende oor hierdie paar en TF te wees. Eerste gebruik ek die volume aanwyser en wag vir 'n klimaks hoë volume terwyl die RSI (6) is óf onder 40 of bo 60. Toe ek wag vir die RSI 'n 8MA van die RSI te steek. So vir 'n verkoop, wag vir 'n klimaks hoë volume (rooi bar) te voorkom, terwyl RSI is bo 60. Dan wag vir die RSI om die bewegende gemiddelde af te steek. uitgang wanneer RSI kruisies agter bo die 8 bewegende gemiddelde. teenoorgestelde vir koop. Ek hou daarvan om 'n aanvanklike stop verlies hierbo uiteengesit / onder die vorige swang toe ek 'n handelsmerk te betree. Sodra ek 'n handelsmerk ingeskryf en het RSI kruis en opgewonde my handel, weet ek nie 'n ander handel betree alvorens al die voorwaardes weer ontmoet. bv moenie weer in te voer 'n handelsmerk as jy nie 'n klimaks hoog op volume gehad het en al die voorwaardes is weer ontmoet. Net gedink ek wil sien as iemand enige kritiek vir hierdie metode het. Ive aangeheg die volume aanwyser. Ive het een groot handel en een gelykbreek handel dusver vandag en lyk soos ons 'n potensiële koop opstel! Ek het die aanwyser en sjabloon vir gemak aangeheg aangeheg lêers


No comments:

Post a Comment