Thursday, October 6, 2016

Aanlyn Handel Resensies 2013

TradeKing ingedeel No 1 Best Online Broker (2013 Review) Deur MarketConsensus Personeel. opgedateer | 29 Januarie 2015 05:32 TradeKing onlangs saamgesmelt met Zecco, maak dit die sesde grootste verhandelingsplatform aanlyn. Gestig in Desember 2005, het TradeKing konsekwent is erken as 'n top aanlyn handel makelaar. Wel ontwerp vir individuele beleggers en handelaars gelyk, die firma bied 'n wye verskeidenheid van gratis, kragtige handel platforms en 'n hoë gehalte navorsing gereedskap. MarketConsensus Nuus onlangs gepubliseer 'n vergelyking posisie verslag oor die top vyf Amerikaanse aanlyn makelaars. met TradeKing neem die eerste plek, gevolg deur TD Ameritrade, wat was die posisie # 2. TradeKing beoordeling: Koste per handel begin by $ 4,95 en pette uit teen 5% kommissie Vereis geen minimum rekeningsaldo Amptelik ondersteun vir iPhones, maar op grond van ons toets, werk baie goed op Android en ander fone / tablette. Konsekwent beskou as een van die beste aanlyn makelaars TradeKing bied gratis, kragtige handel gereedskap Bied innoverende navorsing koppelvlakke Klantediens is ingedeel # 1 Op TradeKing, moenie beleggers nie alleen handel. Die firma het 'n innoverende handelaar netwerk wat jou toelaat om te volg en interaksie met ander beleggers en handelaars. & Ldquo; Jy kan deel ervarings, idees en strategieë vir handelsvoorraad aanlyn & rdquo; Weeksdae, verwag 'n reaksie op 'n e-pos binne 2 ure gedurende normale besigheidsure en 24 uur oor naweke. TradeKing het werklik 'n groot aanlyn resensies, in vergelyking met ander aanlyn firmas TradeKing Promotions: TradeKing dek tot $ 150 oordragkoste Bied 'n Verwys 'n vriend van toekenning Program ($ 50 vir elke vriend). As iemand jou met ten minste $ 3000 verwys fondse 'n nuwe rekening en voer drie bedrywe, sal TradeKing $ 50 deponeer in beide van jou rekeninge. Hoe meer vriende jy verwys, hoe meer jy kan verdien Vergelyking Ranking & ndash; TradeKing vergelyking met ander Top Online Brokers Etrade beoordeling: Kry tot $ 600 Cash Back! Gepos op 25 Augustus 2015 deur John Schmoll in makelaarsloon Resensies. Belegging Etrade is in die aanlyn makelaars ruimte vir dekades en is een van die mees bekende aanlyn makelaars. My Etrade resensie is bedoel om jou te help bepaal of hul produkte en dienste is diegene wat kan help om jou belegging doelwitte en behoeftes. As gevolg van my ervaring in die aanlyn makelaars bedryf. Ive kon gaan met baie van die groot makelaars daar buite. Etrade is een wat ek het uitgebreide ondervinding in die werk met en hantering van hul platform. As jy wil graag om te kyk na 'n paar van my vorige makelaars resensies, kan jy dit hieronder doen: Soos ek in die verlede makelaars hersiening poste gedeel, daar is baie online makelaars van te kies en hulle het almal offers wat hulle onderskei van die volgende. Baie van hulle eis om te wees onder die beste aanlyn makelarye maar sommige nie opweeg as jy kyk onder die enjinkap. Uiteindelik, as jy wil om te belê in aandele en het 'n redelik eenvoudige benadering, dan is dit regtig net kom neer op prys en ander gereedskap wat hulle het om te bied. Met dit uit die weg geruim, kan aangaan met die hersiening van Etrade en hoe hulle dalk in staat wees om jou te help met jou belegging behoeftes. Etrade Kenmerke Die Trading platform. Die verhandelingsplatform by Etrade as een van die beste platforms beskikbaar is in die bedryf. Dit is intuïtief en gebruikers vriendelik wanneer dit kom by die plasing van ambagte en die vind van die inligting wat jy nodig het. Op $ 9,99 per voorraad handel en $ 9,99 plus $ 0,75 per opsies kontrak, sy pryse is mededingend in die aanlyn makelaars ruimte. Gratis Streaming Aanhalings. Soos Scottrade, Etrades streaming aanhalings is gratis. Sodra jy die rekening oop te maak en vul die nodige papierwerk (wat dalk vyf minute op die meeste neem) kan jy toegang tot gratis real time kwotasies. Dit is 'n groot funksie te hê as die prys beweging is iets wat jy graag om te kyk. Sedert ek kyk na die aandelemark, sal ek oor die algemeen nie te belê met 'n makelaar wat vir streaming aanhalings koste. Forex / Futures Trading. Dit is 'n mooi klein funksie wat nie aangebied by elke aanlyn makelaars. Ek sal waarsku dat Forex en Futures Trading is nie vir almal en het nie sy eie unieke stel risiko's wat daarmee gepaard gaan. Dit is egter 'n groot funksie wat ek dink help afgesonder Etrade van 'n paar van die ander makelaars in die bedryf. Voordele van e-handel Kragtige handel gereedskap. Nie net is Etrade se verhandelingsplatform gebruikersvriendelik, maar hulle bied ook 'n baie navorsing en gereedskap wat jou kan help met aftreebeplanning. Hul gratis opvoedkundige aanbiedinge kan jou help om beter te evalueer watter soort strategieë in plek gestel om beter beheer van jou belegging behoeftes. Etrade is ook erken deur publikasies soos Kiplingers vir die feit dat 'n paar van die beste gereedskap en opvoeding in die bedryf. Solid Aanbieding van Mutual Fondse. As jy wil om te belê in onderlinge fondse, sal jy tevrede wees met E-handel. Hulle is baie kompeterend met betrekking tot onderlinge fonds offers as hulle bied meer as 8000 onderlinge fondse, waarvan, 1300 is geen vrag, geen transaksiefooi fondse. As jou onderlinge fonds van keuse het nie 'n kommissie wat daarmee gepaard gaan dan is dit mededingend geprys teen $ 19,99 in plaas van $ 50, en dit is wat jy sal vind op ander groot makelaars. Ek sal ook daarop wys dat jou help as jy dit nodig om te bepaal watter fondse om te belê in, Persoonlike Capital bied 'n gratis program wat jou toelaat om die laagste tarief fondse beskikbaar te vind. Ek is lief vir en gebruik dit self. Beyond onderlinge fondse, Etrade bied ook min of meer 110 kommissie-vrye ETF vir diegene wat hulle verkies. Kliëntediens . Hy het gewerk in kliëntediens vir 'n aantal jare het ek besef goeie kliëntediens as ek dit sien. Elke keer as ek het interaksie met iemand uit Etrade ek 'n wonderlike ervaring gehad het. Hulle is ook 24 uur per dag, wat ongelukkig nie so algemeen oop, en het 'n mooi chat funksie. Etrade het ook 'n tak-netwerk van 'n paar dosyn takke regoor die land wat oop om jou te help met jou rekening probleme of 'n belegging behoeftes is. Lae aanvanklike minimums. Etrade is een van die beste met betrekking tot die minimum bedrag wat nodig is om 'n rekening oop te maak. As jy 'n standaard rekening oop te maak die minimum is $ 500 of $ 2,000 as jy op soek is na 'n marge in staat gestel rekening oop te maak. Hy het gewerk in die bedryf self, wat onder een van die laagste minimum wat nodig is om 'n rekening daar oopmaak. Dit gesê, as jy 'n aftree-rekening met Etrade hulle geen minimum balans vereiste oopmaak. Toegang tot buitelandse markte. Saam met die bogenoemde Forex / Toekomstige handel dit ook regtig help stel Etrade, uitmekaar. Hulle het toegang tot-beurs in Kanada, Frankryk, Duitsland, Hong Kong, Japan en die Verenigde Koninkryk. Ek is nie vreeslik sekere hoe mededingend hul pryse is met betrekking tot daardie, maar dit is 'n groot funksie te hê as dit is iets wat jy soek. Nadele van Etrade Kommissies. Die enigste probleem wat ek het met E-handel is hul kommissie struktuur, soos dit betrekking het op voorraad ambagte. Soos ek vroeër gesê het, $ 9,99 is beslis kompeterend, maar daar is ander in die aanlyn makelaars ruimte wat goedkoper is. Ek sal daarop wys daar is altyd die opsie om te probeer en te onderhandel die kommissie. Hulle doen bied 'n laer kommissie struktuur op $ 7,99 per handel, maar jy moet 'n sekere aantal ambagte te plaas elke kwartaal te kwalifiseer vir daardie. Met dit in gedagte, ek wil altyd om te kyk na die waarde wat gelewer en in die geval van E-handel is daar goeie waarde vir daardie prys. Jy moet 'n Aktiewe Trader om hul beste platform te kry. Hul mees omvattende platform, Etrade Pro, vereis dat jy ten minste 30 stock of opsies ambagte te plaas per kwartaal. Dit kan nie 'n probleem te wees vir baie, maar as jy dit nie handel dikwels genoeg dan gewoond dit 'n opsie wees vir jou. Weereens, as jy dit nie handel dikwels dit moet nie 'n probleem wees, maar as jy wil nie te doen met daardie minimum handel vlak, kan jy kyk na platforms soos OptionsHouse as 'n regverdigbare alternatief. etrade review my neem Ek dink vir die meeste, Etrade is 'n goeie opsie om te oorweeg as jy op soek is na 'n plek om jou beleggings te bestuur. Hulle het nie 'n vaste bedrag van offers en het 'n hoë gehalte gereedskap te gebruik. Etrade bied 'n goeie aantal effektetrusts en 110+ kommissie-vrye ETF om uit te kies. Die ander ding wat ek graag oor Etrade is hul volwassenheid hulle in staat stel om 'n aantal verskillende dinge wat jy nie in staat wees om uit te vind by die meeste ander makelaars bied. As jy op soek na 'n groot aanlyn stel dat vaste aanbiedinge het, dan Etrade kan wees vir jou en jy kan gewoonlik het jou rekening aanlyn geopen binne 10-15 minute. Een mooi ding om in gedagte te hou is dat Etrade bied nie promosies vir die opening van 'n nuwe rekening soos gratis ambagte op rekening oop te maak of selfs 'n kontantbonus as jy begin met 'n ander deposito bedrae. Maak 'n rekening met Etrade nou en kwalifiseer om op te staan ​​om $ 600 kontant terug en gratis ambagte vir 60 dae! Wie dink jy belê met? Wat doen jy gewoonlik kyk vir wanneer jy moet besluit op 'n makelaar? Fidelity makelaarsloon (Online Broker Review, 2013 Promotions en vergelyking) Deur MarketConsensus Personeel. opgedateer | 29 Januarie 2015 06:07 Fidelity Online en full-service makelaarsloon Fidelity is 'n aanlyn en volledige diens makelaars wat in 1946 gestig is deur Edward C. Johnson II; 'n jaar na die einde van die Tweede Wêreldoorlog. Die firma, wat besit word deur werknemers en die familie Johnson, is vandag een van die grootste onderlinge fonds verskaffers en finansiële dienste maatskappye in die wêreld. MarketConsensus Nuus onlangs gepubliseer 'n vergelyking posisie verslag oor die top vyf Amerikaanse aanlyn makelaars. met TradeKing neem die eerste plek, gevolg deur TD Ameritrade. Fidelity het by # 4. Fidelity bied 'n groot verskeidenheid van beleggings en handel produkte, insluitende aandele, opsies, ETF, Mutual Fondse, vaste inkomste, en verbande. Full-service makelaars en finansiële adviesdienste Firma & rsquo; s fokus op Aftrede Finansiële Beplanning Bied $ 7,95 per voorraad ambagte (geplaas via hul aanlyn-platform) Fidelity lede kan kies uit dertig kommissie gratis ETF $ 0 rekening onderhoud fooi ($ 25 vir IRA) Produkte: Aandeel, Options, ETF, Mutual Fondse, vaste inkomste en effekte, kontant bestuur, annuïteite, 529 Kollege Spaar, Versekering, Aftrede, IRA en bestuurstate Fidelity bied 'n kontant bestuur platform wat rekening gebruikers in staat stel om hul banksake en kontant bedrywighede aanlyn te bestuur Rol oor jou ou 401 (k) of maak 'n aftree-rekening, en kry tot $ 600 in kontant rug Fidelity bied tot 200 gratis ambagte wanneer jy oop te maak en te finansier 'n IRA / nonretirement makelaars rekening. Dit bied egter kom met strings attached. Om te kwalifiseer, moet rekeninghouers om $ 50,000 + deponeer $ 100 van gratis ambagte of $ 100,000 + vir $ 200 van gratis ambagte kry Vergelyking Ranking & ndash; Fidelity vergelyking met ander Top Online Brokers Hardloop, wegkruip en hou jou gesondheid, bly weg van onbekwame proses, prosedures en onopgeleide kliënt Serv 1 5. hersien op 5 November 2015 Ek het hierdie onder MLC en as gevolg van site soek parameters wat dit nodig het om hier so goed, lees asseblief die onderstaande: - Ek het 6 weke en dosyne spandeer oproepe probeer om 'n Handelsrekening met NAB Handel (Ek bank met NAB) na so oop baie kwessies ek genoem NAB Klagtes en of wat hulle noem hul & quot; te los SPAN & quot; ná verduidelik my probleem, is ek dan 'n verwysingsnommer, maar dan vertel dat NAB hierdie klagte nie kan hanteer as NAB Handel word besit deur MLC (selfs al NAB eie MLC) en hulle sal my klagte te stuur na MLC en dat die verwysingsnommer gegee t o my sou dieselfde wat MLC sou haal vir my wees. Ek het spandeer 6 weke en dosyne oproepe na talle NAB Handel Customer Service mense, en spanleiers, het ek gekry mis-inligting oor elke oproep (Ek sê dat as in al die inligting oor baie van die gevalle nie tot em voorsien ) wat my beteken stuur gedupliseer dokumente 5 keer, glo hey didnt totaalbedrag 4 out of 5 gepos items? Dit gesê ek het 'n NAB Banking kliënt nou al vir 6 jaar en nog Ek kan nie lyk na 'n Trading rekening oop te maak. Ek maak een met die ANZ wie Ek dont bank met 1-2 ure (20 minute aanlyn, 2 uur te verwerk) en dan is ek handel oor plaaslike en internasionale aandelemarkte die volgende dag. Ek het 'n beroep NAB Los 'n paar keer wat nou net sê, & quot; ons het geen nommer vir los of klagtes span by MLC, sodat die Nasionale Australië Bank wie eie MLC het geen telefoonnommers vir MLC? Ek dink jy weet wat is die werklike geval. Die handel platform aangebied word as 'n NAB produk, nog nie 'n MLC produk NAB was Thier hande van 'n probleem en as ek bel 'n MLC aantal hulle stel hulle nie NAB en kan nie enige klagtes te hanteer of vrae te beantwoord. Ja NAB Handel is goedkoper en blykbaar is live op die internasionale markte (dit is nog nie getoets), maar ek is en gebruik ANZ Etrade vir 8 weke nou, hul kliënte diens is uitstekend, baie help as jy nuut is en selfs al is hulle is 'n bietjie duurder as NAB as jy nie daarvan hou stres, onbekwame onopgeleide personeel dan saty weg van MLC / NAB Handel, hardloop, hardloop ver weg of teken 'n klag by die senior bestuur met NAB as dit Thier naam wat asblik. Ek sal dit in te samel op teh NAB jaarvergadering as hulle verbyster deur te sê lisensie om hul naam en reputasie wat hul openbare profiel af en dus die aandeelprys is sleep gebruik. Jurie is nog uit Bad Ondersteuning en 'n gebrek aan net help 1 5. hersien op 10 Januarie 2014 Ek het NAB Stock en is van hier aangebied om 'n nabtrade rekening Ek het niks anders as kwessies op die mees eenvoudigste probleme wat nie korrek vandag het vir ewig en nog. Finale beoordeling van ETrade Met die verskeidenheid van gereedskap wat jy het op die hand te help om te sien wat jy kan verwag van 'n belegging, en te help om jou besluite te neem oor wat om te belê in, staan ​​jy 'n goeie bedrag geld te maak met ETrade. ETrade is 'n soliede platform vir beide beginners en ervare beleggers. Die instrumente is sterk en het nogal 'n bietjie meer te bied as 'n paar van die ander aanlyn makelaars daar buite. Daar is 'n groot deel van die opvoedkundige materiaal beskikbaar om jou te ondersteun as jy jou beleggingsbesluite te neem. Dankie vir die lees van ons ETrade hersiening.


No comments:

Post a Comment